Thursday, February 12, 2009

K.A.W.A.N......aku bkn manusia yg sempurna....

Kawan.......aku mintak maaf.....aku bkn manusia sempurna....aku byk wat silap...mohon maaf andai selama kawan mengenal aku, terlalu byk aku mguris hati kau.....mungkin aku sedar dan mungkin aku sengaja.....Kawan....aku bingung....aku dah x mengenali diri sendiri,apatah lg memahami org lain....sometimes,mmg aku terasa dgn kau kawan....sensitive....sometimes, aku terlalu memendam rs.....sometimes aku berterus terang....tp aku berkasar....mungkin aku terlalu mengikut hati....kawan...aku mohon maaf....kerana seseorg yg mengubah seluruh hidup aku....aku x ingin lg disakiti....kawan...maaf....aku nk kau tahu....AKU BKN LG AKU.....andai aku menjauhi kau....ingatlah....itu x bermaksud aku benci....aku ingin cr ruang utk diri aku sendiri.....kawan...aku sgt menyayangi kau....ms aku ssh dan sedih....kau yg membantu....aku xlupe....sumpah....aku sgt menghargai....tp kerana ego,aku sembunyi....kawan....aku sayang kau...

No comments:

Post a Comment